کرکره برقی چیست؟

شنبه 26 بهمن 1398
11:32
دایی جان ناپلئون

کرکره پنجره امروزه به عنوان حفاظ پنجره در بسیاری از ساختمان های مسکونی و اداری ، ویلاها ، کارخانه ها ، سوله ها و ... به کار گرفته می شود . مشخصات و اجزای تشکیل دهنده ی کرکره پنجره همانند کرکره های برقی متداول می باشد البته با این تفاوت که نیازی به نصب فلاشر برای هشدار نیست و همچنین به علت سبک بودن و استفاده کمتر از این کرکره ها می توان از موتور توبولار بجای موتور ساید استفاده کرد تا نمای کار زیباتر شود.

کرکره پنجره ها که با ریموت کنترل باز و بسته می شوند قابلیت استفاده از انواع تیغه های آلومینیم ، پلی کربنات ، رول گیتر و ... را به عنوان تیغه ی کرکره پنجره دارا می باشند . از تیغه های پلی کربنات و رول گیتر برای بالا بردن امنیت مکان تحت الحفظ می توان استفاده کرد.

کرکره پنجره بصورت کلی در خارج از ساختمان و جلوی پنجره نصب می شود و رول آن به سمت بیرون جمع می شود و همچنین برای افزایش زیبایی می توان از کاور کامپوزیت برای پوشاندن قسمت دورپیچ و محور کرکره استفاده کرد . این قسمت جزو اجزای کرکره نمی باشد و صرفا برای افزایش زیبایی می توان از آن بهره گرفت .

مزایای استفاده از کرکره پنجره :

1 – بالا بردن امنیت ساختمان ( جلوگیری از ورود سارقین و افراد ناشناس به ساختمان )

2_ جلوگیری از هدر رفت انرژی در فصول گرم و سرد سال ( با کاهش مصرف انرژی در فصول مختلف باعث بالا رفتن راندمان و کاهش هزینه ها در دراز مدت می شود )

3_ عایق صدا و کاهش صداهای مزاحم اطراف ساختمان ( ساختمان های مجاور خیابان ها و اتوبان ها که با مشکل آلودگی صوتی درگیر می باشند با نصب کرکره پنجره تا حد بسیار زیادی می توانند از ورود صداهای مزاحم بکاهند )

4_ تنظیم میزان نور ورودی به ساختمان ( با باز ، نیمه باز و بسته کردن پنجره می توان میزان نور ورودی به ساختمان را در هنگام شب و روز کنترل کرد )

5_ تنوع طرح و رنگ بالا و قابلیت همخوانی با نماهای مدرن و کلاسیک (کرکره پنجره در طرح ها و اشکال مختلفی می باشد که می توان با توجه به نمای ساختمان مدل و رنگ آن را انتخاب کرد و بر زیبایی ساختمان بیفزاید )

6_ مقاومت بالا در برابر شرایط مختلف آب و هوایی

7_ حذف نیروی انسانی برای باز و بسته کردن آن

قیمت کرکره پنجره نیز با توجه به نوع تیغه و موتور آن متفاوت می باشد . همواره می توانید برای کسب اطلاعات دقیق و مشاوره با کارشناسان ما و استعلام قیمت تمام شده با ما تماس حاصل فرمایید .

تبلیغات میان متنی/

درب شیشه ای یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنید. تیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

تبلیغات میان متنی

----------------------------------------------------------------------------------

درب های اتوماتیک ضرورت یا هزینه اضافه ؟!!

درب های اتوماتیک ضرورت یا هزینه اضافه ؟!!

اولین کسی که به فکر ساخت درب های اتوماتیک افتاد هرون مخترع یونانی بود که ایده استفاده از درب اتوماتیک با نیروی بخار را در ابتدا مطرح کرد. اما درب های اتوماتیک امروزی که تولید آنها از سال 1954 میلادی شروع شد توسط لی هیت و دی هورتن مخترعین امریکایی با تولید درب اتوماتیک هیدرولیکی آغاز شد.

در ایران نیز از دهه ها قبل استفاده از انواع این درب ها نظیر درب اتوماتیک شیشه ای، انواع کرکره های برقی و کرکره پنجره، درب های سکشنال زیرسقفی، درب های سریع السیر صنعتی، انواع جک های پارکینگی بازویی و ریلی و انواع راهبند در کارخانه ها، پاساژهای تجاری و اداری، اماکن تفریحی و رفاهی و به طور کلی کلیه ی بناها امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

مزایای استفاده از درب های اتوماتیک

  • دسترسی راحت و تکریم ارباب رجوع و حس خوشایند استفاده از تکنولوژی مدرن
  • استفاده و نگهداری آسان، گارانتی و خدمات پس از فروش طولانی مدت
  • افزایش زیبایی، امنیت و ایمنی اماکن تحت الحفظ
  • صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش هزینه های گرمایش و سرمایشی سالانه

درب سکشنال زیرسقفی

درب سکشنال یا درب زیرسقفی معمولا از 4 الی 5 پنل 50 سانتی متری تشکیل شده است که زیر سقف پارکینگ جمع می شوند. درب سکشنال (زیرسقفی) دارای بالاترین استانداردهای روز اروپا و جهان می باشد و به علت مکانیزم خاص، تردد بالا، زیبایی منحصر بفرد و مزیت های دیگر این درب، به زودی جایگزین کرکره برقی و جک پارکینگی خواهد شد. دیگر ویژگی بارز درب سکشنال این است که فضای بسیار ناچیزی را اشغال می کند و در حقیقت از فضای سقف پارکینگ (حدود20 سانتی متر) جهت عملیات باز و بسته شدن خود استفاده می کند.

پنل های درب های سکشنال در مدل های قاب دار کلاسیک، شیار دار و ماکروویو تولید می شوند که در تصویر بالا مدل قاب دار کلاسیک طرح چوب را مشاهده می کنید.

درب اتوماتیک شیشه ای

به طور کلی درب های اتوماتیک شیشه ای به درب هایی گفته می شوند که به صورت هوشمند و با استفاده از سنسور چشمی یا ریموت از راه دور باز یا بسته شوند. مهم ترین برتری این درب ها به انواع دیگر راحتی استفاده از آنها و تردد بالای این درب ها می باشد. درب اتوماتیک شیشه ای دارای امنیت بسیار بالایی می باشد و به طور چشم گیری (70%) از هدر رفت انرژی جلوگیری می کند. مهمترین جزء این درب ها، اپراتور درب شیشه ای می باشد که انواع آن با قیمت و کیفیت متفاوت در بازار ایران موجود می باشد و تقریبا بیشترین قیمت درب اتوماتیک شیشه ای مربوط به اپراتور آن است.

کرکره اتوماتیک

کرکره اتوماتیک یا رول آپ، یکی از رایج ترین کرکره های مورد استفاده در جهان می باشد که با توجه به معماری و طراحی بنا قابلیت همخوانی و زیباسازی هر محیطی را دارا می باشد. از مهمترین عوامل موثر در انتخاب جنس تیغه های کرکره اتوماتیک، می توان به اهمیت مکان استفاده شده از آن نام برد. برای مثال اهمیت فروشگاه جواهرات با کرکره های پارکینگ بسیار متفاوت است. از این رو، کرکره اتوماتیک با انواع تیغه های پلی کربنات، رول گیتر، منیزیم و فولاد، آلومینیم، گالوانیزه و ... قابلیت اجرا دارد و با توجه به کاربری و نظر مشتری می توان جنس تیغه های کرکره برقی را تعیین نمود. موتورهای کرکره اتوماتیک به دو صورت توبلار و ساید زنجیری می باشند که بسته به میزان تردد و وزن کرکره انتخاب می شوند.

راهبند

راهبند اتوماتیک از دیگر محصولات درب اتوماتیک می باشد که تقریبا در همه ی پارکینگ های خودرو و محل هایی که برای عبور و مرور وسایل نقلیه درنظر گرفته شده است یافت می شود. راهبند ها به دو دسته ی الکترومکانیک (تردد پایین) و هیدرولیکی (تردد بالا) تقسیم بندی می شوند، همچنین راهبندها در انواع مختلف میله ای، ستونی، زنجیری و... تولید می شوند. اکثر راهبندها به گونه ای طراحی شده اند که با کلیه دستگاه های کارت خوان، دوربین پلاک خوان، دکمه پوش باتن، ریموت کنترل و دیگر سیستم های کنترل تردد استاندارد همخوانی دارند و امکان نصب این دستگاه ها بر روی آن ها وجود دارد.

با بررسی این موارد خیلی ساده به این نتیجه می‌رسیم که درب اتوماتیک نه ‌تنها هزینه اضافی نیست بلکه در دراز مدت صرفه‌جویی اقتصادی نیز دارد.

درب ریلی اتوماتیک

درب ریلی معمولا به یک لنگه درب که به طور معمول بیشتر از 2 متر طول دارد و به صورت کشویی و بر روی ریل به سمت چپ یا راست با نیروی دست حرکت می کند اطلاق می شود. از این درب ها در کارخانه ها، سوله ها، درب ادارات، منازل مسکونی، ویلاها و ... استفاده می شود. درب های ریلی یا کشویی برای اتوماتیک شدن نیازمند موتور درب ریلی می باشند. این موتورها با توجه به وزن و تردد مشخص می شوند. موتور درب ریلی اتوماتیک قابلیت جابجایی درب تا ماکزیمم وزن 4000 کیلوگرم و تردد نامحدود را دارا می باشد.

کرکره پلی کربنات

جدیدترین نسل کرکره های اتوماتیک تیغه پلی کربنات می باشد که از مواد کامپوزیتی ترکیبی با پایه پلی کربنات تشکیل شده است. کرکره پلی کربنات یا شفاف علاوه بر زیبایی دارای ویژگی های حفاظتی برای جلوگیری از ورود سارقین می باشد. این تیغه ها ضد ضربه، ضد گلوله، غیر قابل اشتعال می باشند. از کرکره شفاف در مکان های امنیتی نظیر صرافی ها، طلا و جواهرسازی ها، موسسه های مالی و اعتباری، نمایشگاه خودرو و ... حتی در پارکینگ منازل نیز استفاده می شود.

شرکت نوین گیت با سال ها تجربه در زمینه تولید، فروش و خدمات پس از فروش انواع درب های اتوماتیک (درب اتوماتیک شیشه ای، کرکره پلی کربنات، درب سکشنال، درب اتوماتیک صنعتی سریع السیر، داک لولرها و داک شلترها، انواع کرکره های برقی، کرکره پنجره، انواع جک پارکینگی بازویی، ریلی و راهبند) آماده خدمت گذاری به شما هموطنان عزیز می باشد. همکاران ما در شرکت نوین گیت آماده مشاوره و پاسخگویی به نیازهای شما می باشند.

---------------------------------------------------------

همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی و پرده برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم. هموطنان ایرانی همچنین می توانند انواع جک برقی و قیمت جک برقی را در سایت قائم الکترونیک دنبال کنند.

تبلیغات میان متنی

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


[ بازدید : 251 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
دوربین مداربسته / تجهیزات حفاظت تصویری / نصب دوربین مداربسته / دوربین مداربسته هایک ویژن
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دوربین مداربسته / تجهیزات حفاظت تصویری / نصب دوربین مداربسته است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]